خانه وبلاگ لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع لاگر دما رطوبت پراب جدا را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات پراب رطوبت خازنی-اندازه گیری دما با پراب-دیتالاگر دما و رطوبت-رطوبت سنج و دیتالاگر دما-ترمورطوبت سنج که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع پراب رطوبت خازنی-اندازه گیری دما با پراب-دیتالاگر دما و رطوبت-رطوبت سنج و دیتالاگر دما-ترمورطوبت سنج خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع لاگر دما رطوبت پراب جدا باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع لاگر دما رطوبت پراب جدا در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پراب رطوبت خازنی-اندازه گیری دما با پراب-دیتالاگر دما و رطوبت-رطوبت سنج و دیتالاگر دما-ترمورطوبت سنج با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از لاگر دما رطوبت پراب جدا را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  لاگر دما رطوبت پراب جدا را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی پراب رطوبت خازنی-اندازه گیری دما با پراب-دیتالاگر دما و رطوبت-رطوبت سنج و دیتالاگر دما-ترمورطوبت سنج توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

منظور از دیتالاگر دما و رطوبت چیست؟

دیتالاگر یک واژه مرکب است که از دو واژه انگلیسی Data و Logger  تشکیل شده است؛ Data  به معنی داده‌های اطلاعاتی است و logger  به معنای ظرف است. در واقع دیتالاگر یعنی ظرف اطلاعات که به صورت دیجیتال شروع به اندازه گیری و جمع آوری اطلاعات می‌ کند. اندازه گیری در جهان امروز جز لاینفک زندگی ما شده است. البته ناگفته نماند که اندازه گیری تنها خصیصه انسان‌ها نیست و تمام جانداران دیگر نیز از آن برخوردار هستند.

یکی از ابزارهایی که امروز در روزگار ما به ویژه برای اندازه گیری دما و رطوبت که تاثیر مستقیم بر زندگی و کار ما دارد مورد استفاده قرار می‌گیرد دیتالاگر دما و رطوبت است. شاید به جای نام دیتالاگر دما و رطوبت ترمو گراف هم شنیده باشید. هر دو یک وسیله الکترونیکی هستند که با یک بازه زمانی مشخص تنظیم می‌شوند و به اندازه گیری دما و رطوبت در فضای قرار گرفته می ‌پردازند. امروز به بررسی این وسیله، به ویژه دیتالاگر دما و رطوبت خواهیم پرداخت و با ابعاد و نوع استفاده آن که یکی از انواع دیتالاگر دما و رطوبت می باشد، آشنا خواهیم شد.

چرا باید از دیتالاگر دما و رطوبت  استفاده کنیم؟

دیتالاگر دما و رطوبت از جهات مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد؛ اول از همه باید به این نکته اشاره کرد که رطوبت در قسمت‌ های خاصی مانند شمال کشور بسیار زیاد است در بسیاری از مواقع موجب آسیب وسایل برقی و حتی پوسیدگی بدنه می‌شود. در گام اول دیتا لاگر به ما کمک می ‌کند که با میزان سنجی رطوبت بفهمیم که در جایی درست برای کسب و کارمان قرار گرفته‌ ایم یا خیر؟ یا اگر انبار مواد غذایی داریم، این حد از رطوبت آسیبی به محصولات ‌مان نمی ‌زند؟ و اگر می‌زند چه کاری باید برای کم کردن رطوبت و یا دما انجام دهیم؟ تمام این سوالات را می ‌توانیم از عددی که روی صفحه نمایشگر دیتالاگر به نمایش درآمده بفهمیم.

دیتالاگر چه امکاناتی دارد؟

دیتالاگر دما و رطوبت در ظاهر بسیار چهره ساده ‌ای دارد و همین طور هم هست اما باید گفت که این دستگاه امکاناتی هم دارد که در نگاه اول دیده نمی ‌شوند؛ این دستگاه امکان اتصال به صورت وای فای دارد و بدون استفاده از کابل می ‌توان آن را تنظیم کنید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. USB و ورودی آن به صورت سرخود امکان استفاده دارد و با قفل و پلمپی که روی آن قرار گرفته می ‌توان تمام تنظیمات آن را به صورت خصوصی و بدون ورود اطلاعات غیر از طرف شخص دیگر انجام داد. البته جدا از دما و رطوبت، پارامترهای دیگری مانند ارتعاش و ضربه و فشار و شتاب هم می‌توانند از دیگر امکانات اندازه گیری این دستگاه به حساب بیایند.

ویژگی های دیتالاگر دما و رطوبت

دیتالاگر دما و رطوبت و یا همان دستگاه پایش محیطی از ویژگی‌های خاصی برخوردار است. این دیتالاگر می‌ تواند با کمک چهار سنسور محیطی همه چیز را تحت نظارت خود داشته باشد و از طرفی، با اتصال به سرور مرکزی امکان نمایش اطلاعات را از صفحه نمایشگر LCD تمام پارامترهای موردنیاز را به نمایش در بیاورد. بسترهای ارتباطی این دستگاه از طریق Wi-Fi، RS485 و RS232 برقرار می ‌شود. در مقابل خرید دیتالاگر دما و رطوبت KSM400 با هزینه ‌ای معقول می‌ توان از خسارات وارده بر اثر دما و رطوبت در محیط‌ های مختلف جلوگیری کرد. این دستگاه در قبال هزینه نگهداری مقبولی که دارد می‌تواند میزان بهره ‌وری شما را در صنعت مورد نظرتان بالا ببرد.

استخراج اطلاعات به صورت آفلاین

یکی از مشکلاتی که امروزه با دستگاه ‌های مرتبط به اینترنت وجود دارد این است که بلافاصله بعد از قطعی اینترنت، دیگر هیچ راه چاره‌ای برای دریافت اطلاعات و داده‌ ها نداریم. این در حالی است که دیتالاگر دما و رطوبت این امکان را فراهم کرده تا بتوان به صورت آنلاین، اطلاعات لازم را دریافت کنیم. حتی این قابلیت در این دستگاه وجود دارد که بتوانیم رویدادهای ثبت شده در دستگاه را برای افراد مرتبط در یک سازمان، به صورت تعریف شده در سیستم، ارسال کنیم.

الگوریتم های هوشمند

یکی از شگفتی‌هایی که در دیتالاگر دما و رطوبت، این وسیله را از تمام هم نسل‌هایش متمایز می‌ کند الگوریتم ‌های هوشمند آن است که می ‌تواند به صاحب حرفه در کاهش هزینه و مصرف انرژی کمک کند. این دستگاه با استفاده از شاخصه ‌های فناوری روز دنیا از انرژی بسیار کمی برای فعالیت استفاده می ‌کند. این که به تمام فضای کاری خود، حتی نسبت به هوا و رطوبتی که در محل کار، انبار، شرکت ‌مان آگاه باشیم، ما را یک گام به مدیریت پیشرفته نزدیک ‌تر می‌کند. پس بهتر است هر چه زودتر از پدیده‌ های نوینی مانند دیتالاگرها استفاده کنیم.

لاگر دما رطوبت پراب جدا با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات پراب رطوبت خازنی-اندازه گیری دما با پراب-دیتالاگر دما و رطوبت-رطوبت سنج و دیتالاگر دما-ترمورطوبت سنج پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله لاگر دما رطوبت پراب جدا را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از لاگر دما رطوبت پراب جدا را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟